Des de l’1 d’agost, les autoritats franceses començaran a tramitar les denúncies de vehicles amb matrÃcula d’altres països per velocitat excessiva
Els radars ubicats a les carreteres franceses podran captar des del proper 1 d’agost els vehicles amb matrÃcula d’altres països que cometin infraccions per excés de velocitat. Després de l’estiu les autoritats de França remetran les denúncies corresponents als infractors residents en altres territoris de la Unió Europea.
De la mateixa manera, el Servei Català de Trà nsit (SCT) denunciarà , també des de l’1 d’agost, els conductors de vehicles amb matrÃcula francesa que circulin amb velocitat excessiva per la xarxa vià ria catalana.
Aquestes mesures s’adopten amb la finalitat de reduir l’actual impunitat dels conductors que circulen per un paÃs amb vehicles amb matrÃcules estrangeres i cometen infraccions. Per aquest motiu, la Directiva 2011/82/UE permet que els estats membres de la Unió Europa (UE) tinguin accés als registres de vehicles dels altres estats i d’aquesta manera puguin adreçar als infractors el corresponent procediment sancionador. Aquesta normativa entrarà en vigor el novembre d’aquest any però França i l’estat espanyol han signat un conveni per tal d’avançar la seva aplicació.
La desaparició de les fronteres en l’à mbit de la UE afavoreix el trà nsit lliure de la seva ciutadania però és necessari fer compatible aquesta mobilitat amb el respecte de les normes de circulació per tal d’evitar accidents greus.
L'SCT enviarà cartes informatives al ...
L'aplicació per geolocalitzar els av ...
A partir de l'1 d'octubre es comença ...
Shortlink:
Comentarios recientes